perjantai 7. syyskuuta 2012

NOTHING'S FINE I'M TORN

Mun täytyy vaan todeta et oikeesti mä en yhtään ihmettele miks mulla ei oo poikaystävää. En ees haluu sellasta! Saatika koe tarvitsevani sitä, koska hei, loogisesti julkkikset menee kaikkien edelle. Tai ainaki Justin Bieber. Ja McFly.


Eikä ees puhuta hei One Directionista, jotka voitti viime yönä 3 VMA:ta!!! Oon ennenki puhunu miten bändit joita oon kuunnellu herättää mussa sellasii proud mama -fiiliksiä kun ne saa jotain tunnustusta musiikilleen tai saavuttaa muuten vaan jotain upeeta. Ja tästä oon niin ylpee, oikeesti miettikää nyt. Oon pitäny täällä 1D-dancepartyja yökkärissä koko aamun.


Joten vaikka hei Justin Bieber ei saanukaa yhtään pystiä ni hei, mä oon niin onnellinen (mikä on naurattanu mua vähän koko aamun, koska Bieber-fanit oli NIIIIN varmoja et Justin voittaa kaikki ja hei what happened?). Rakastuin poikiin sillon 2010 kun ne oli Xfactorissa ja se oli sellasta oikeeta rakkautta ensisilmäyksellä. Mä oon aina ollu lahjakkaiden poikabändien ystävä ja nää pojat ei oo poikkeus. Nää on niin ansainnu kaikki 3 pystiä, ette uskokaan. Ja se että ne vielä kaiken päälle sai esiintyä siellä on jotain ihan uskomatonta.


Congrats boys, stay golden!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti