maanantai 11. kesäkuuta 2012

girl you make my speakers go boom boom

Bongasin tän joittenki tosi söpöjen tyttöjen blogista ja halusin tehä tän, koska en aatellu vielä julkasta mun rakkaustekstiä mitä kirjotin eilen illalla kun päädyttiin puhuu syvällisiä C:n kanssa!
 
1. Unelmapäiväsi?
Mun unelmapäivä tällä hetkellä ois sellanen, et heräisin aamulla mun tyttöjen vierestä, katottais yhessä leffa ja syötäis aamupalaa sohvalle käpertyneinä peittoihin, myöhemmin kävisin ratsastaa mun hepan kanssa metsässä, päivällä kävisin ajelee avoautolla mun jonkun ihanan kaverin kanssa ja illalla saisin mun kaikki ystävät yhen katon alle juhlimaan ja saunomaan ja rentoilee. 
 
2. Mitä teet kun olet surullinen?
Kuuntelen musiikkia, luen tahallaan tekstejä jotka saa mut itkemään ja sit vaan lähinnä itken. Lukittaudun neljän seinän sisälle ja istun läppärin ääressä.
 
3. Siviilisäätysi?
Mä oon sinkku enkä oo suunnitellu muuttavani tätä vähään aikaan mihinkään. Oon maailman surkein tyttöystävä ja täysin tunnevammanen, enkä sitä paitsi osaa luopua flirttailusta ja komeitten miesten kuolaamisesta. 
 
4. Lempiblogisi?
Too fast for love, Mungolife ja Teoria Mulkuista, vaikkei sitä ookaa päivitetty ikuisuuksiin. 
 
5. Millainen on unelmien kumppanisi?
Mä vaan haluun sit joskus sellasen ihmisen joka rakastaa mua yhtä paljon kun mä sitä, pysyy mun tahdissa ja pitää mua jonkinlaisessa otteessa. Tällä en tarkota sitä et mua dominoidaan ja kontrolloidaan minkä keretään, vaan sitä et joskus joku sanoo et "Ei, nyt istut tähän ja istut mun kaa hetken ja rauhotut ja sit voit mennä." 
 
6. Missä luulet olevasi 5 vuoden kuluttua?
Toivottavasti mä opiskelen ja oon onnellinen. Ehkä Suomessa, ehkä ulkomailla, mut jotain vakautta pliis. 
 
7. Mistä sinut tunnistaa?
Tällä hetkellä varmaan mun blondista ruuhkatukasta ja mun äänestä, koska en oo ikinä hiljaa nykyään jos pääsen puhumaan, etenkin jos pääsen puhuu suomee. 
 
8. Vakioasusteesi?
Mulla on aina mun kaks Nominationin ranneketta mun oikeessa ranteessa. En oikeestaan ikinä ota niitä pois. 
 
9. Millainen olet luonteeltasi?
Mä en ehkä oo paras vastaamaan tähän, mut pidän itteäni ensinnäkin puheliaana ja sit vasta kaikkena muuna. Oon melko helppo ihminen, mulle monet asiat on oikeesti ihan sama mutta mä rakastan mun ystäviä ja teen aika paljon niiden puolesta. Oon myös itsevarma ja hyvinkin reipas, etenki parin tequilashotin jälkeen... Mun persoona on niin erilainen eri seurassa, et tähän on vaikee vastata. 
 
10. Miksi aloitit bloggaamisen?
Mä en tiedä, kai mä halusin joskus sillon 12-vuotiaana purkaa mun tunteita jonnekin. Tää blogi nyt on olemassa lähinnä sen takia et mun läheisimmät saa luettuu mitä mulle kuuluu täällä Itämeren toisella puolella. 
 
11. Lempi vuodenaikasi? Miksi?
Mä rakastan syksyä tosi paljon, koska ne värit ja ilma ja mun synttärit. Ennen syksyllä alko aina koulu ja sillon oli tosi kivaa, ja mä nyt vaan tykkään kun ilmasta tulee kirpee ja viilee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti