perjantai 11. toukokuuta 2012

I need you, so stop hiding

Hey babes!

Täytyy myöntää et tää on ollu varmaan laiskin ja kamalin viikko mulla tähän asti.
En oo tehny mitään ylimäärästä, vaan oon viettäny mun aamuni tiukasti liimautuneena mun sänkyyn läppäri kainalossa, samaten mun illat. Oon lukenu niin paljon 1D-kinkmemeä (oikeesti ei ihmekään että esineellistän miehiä kun luen noita juttuja.....) että ihan huimaa ja joo, tää on vähän tällästä ettei mulla oo mitään kerrottavaa siitä mitä oon tehny, koska en oo tehny mitään. En yhtään mitään.

Mulla on niin hirveetä taistoo itteni kanssa tän mun Hollannin ja Suomen välillä valitsemisen kanssa et oikeesti ainut asia mitä toivon tällä hetkellä ois se et pääsisin jonnekin aivan saakelin kauas (eli siis mulle tää "kauas" ois lähinnä Australia, Bali, Hawaii, Etelä-Afrikka......) vähäks aikaa eikä tarviis miettii yhtään mitään.

woods


Viime perjantaina mä kävin taas C:n kanssa lenkkeilemässä metsässä ja syömässä pannareita pannekoekhausilla. Rakastan tota metsää niin paljon, ja se on oikeesti ihan sanoinkuvailematonta miten vihreetä täällä on. Mä en oo vaatetuksessa kovinkaan iso vihreen fani, mut rakastan keväisin tota kaikkee vihreyttä niin paljon.

Kuva386


Oon myös viettäny ihan saakelisti aikaa mun kylpytakissa. Mulla on Suomessa samanlainen, mut siinä on vaan lyhyemmät hihat. Oon niitä ihmisiä, jotka tulee suihkusta ja istuu kolme tuntia kylpytakki päällä läppärin eessä koska se vaatteitten päälle laittaminen on vaan ihan ylivoimasen hankalaa.

Kuva400


Mä en oo ees varma mitä mun viikonloppu tulee pitää sisällään, mutta toivottavasti mä saan nukuttua ees yhtenä yönä vähän enemmän. En nimittäin oikeesti muista millon oisin viimeeks nukkunu niin ettei mulla ois ollu herätyskelloo tai jotakuta herättämässä mua....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti