lauantai 26. toukokuuta 2012

lovin' you could be a crime

Tää on taas tätä mun pikapäivitystä!

Mulla on ihan jäätävä kiire tällä hetkellä koko ajan, mä oon perunu mun Suomen matkan ja oon nyt menossa tosiaan ihan äärettömän isoihin häihin ja mulla on järjestettävää enemmän kun paljon ja mun äiti tulee ens viikolla ja mun pitää hankkia itelleni vielä hattu ja iltalaukku ja iso kasa pinnejä ja jonkun sortin hiuskoriste ja päivittää meikkilaukkua ja vaikka mitä, vaikka tällä hetkellä istunkin mun enon ullakkoasunnon sohvalla auringon paisteessa yökkärissä kahden tunnin aamiaisen jälkeen.

Tulin eilen iltapäivällä täks viikonlopuks Frankfurttiin ja oon jo nyt niin pilalle hemmoteltu, me oltiin eilen ostoksilla ja mun eno osti mulle sen verran hintavan mekon etten ikinä ois ostanu sitä ite koska ensinnäkin tarviin nätin mekon noitten häiden päivävastaanottoon (illalla mulla pitää olla iltapuku) ja toiseks se näytti niin kivalta mun päällä et tottakai tarviin sen. Me käytiin italialaisessa syömässä, mä sain kahta jälkiruokaa ja ruusun ja nyt me ollaan lähössä käymään kaupunkiin koska tarviin hatun tai pääasusteen ja mun serkku tarvii vaikka mitä, ja mä himoitsen italiaista jäätelöä (mikä voittaa valion kaikki jäätelöt 6-0-).

Mun egoa ei myöskään yhtään muserra se, että kaikki jaksaa kertoa mulle miten kaunis oon ja miten nätti musta on tullu näinä vuosina kun ne ei oo nähny mua. Tuun täältä universumin kokosen egon kanssa takas....

Au revoir, mä palailen joskus ens viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti