maanantai 28. toukokuuta 2012

Miss Sophie is on holiday

Mä en edelleenkään tarjoo yhtään kuvaa mun viikonlopusta. Tiiättekö sen kun on niin hyvässä seurassa et unohtaa kokonaan kaikkien kameroitten ja puhelinten olemassaolon? Mä oon edelleen sitä mieltä et mun parhaista päivistä elämässä ei oo kuvia ollenkaan tai vaan pari. Nimimerkillä esimerkiks mun wanhojen tansseista musta on yhteensä ehkä 15 kuvaa ja ylppäreistä samaten. Ja tältä viikonlopulta musta ei oo yhtä ainutta kuvaa, ja tää on ollu yks parhaista viikonlopuista rehellisesti sanottuna aikoihin.

Mun Saksan perhe on aivan äärettömän ihana ja rakastava, ja siinä missä mä oon kotona usein vanhempi mun omille vanhemmille ja veljille ja pidän huolta itestäni 110 prosenttisesti, täällä mä oon mausie jolle tehdään aamiaisleivät valmiiks ja kahviin (hyvään sellaseen) laitetaan epäinhimillinen määrä sokeria koska nää tietää täällä miten hirveitä määriä sokeria mä laitan kahviin ja oikeestaan kaikkeen muuhunkin mihin vaan voi. Mulle jaetaan pusuja ja haleja ja mua kutsutaan hellästi Miss tai Lady Sophieksi koska oon lapsesta asti ollut niin cool ja mun täti kertoo jokaiselle joka vaan kuuntelee kuinka mun isä on aikoinaan repiny melkein hiukset päästään koska oon kylmän viileestä ilmottanu sille etten minä vaan mitenkään voi laittaa talvihaalaria päälle koska sitten mun kimaltavat legginsit ei näy sen alta. Mun täti rakastaa kehua mua ja nauraa kun baarimikko väkertää mun laten vaahtoon sydämen ja myöhemmin koristaa mun drinkkilasien reunukset appelsiinin kuorista taiteilluilla sydämillä ja kysyy haluunko ottaa kyseisen baarimikon mukaan kotiin.

Mun Saksan sukulaisissa on aina yhtä hienoa se miten ne rakastaa mua ihan pohjattomasti miten aina ennenkin ja tukee mua ja vaikka oonkin edelleen Miss Sophie niin oon silti näille aikuinen ihminen jolla on omat mielipiteet ja joka kykenee omiin päätöksiin ja jota ei  tarvii vahtia 24/7 kun pientä lasta.

Huomenna mä suuntaan takasin mun rakkaaseen aupairperheeseen missä mun pitää viedä mun uus mekko pesulaan (long story) ja torstaina mun rakas äiti saapuukin sit jo Saksaan ja viikonloppuna oonkin menossa niihin hulppeisiin häihin mun ison rusettihattuasian ja valtavan iltamekon kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti