tiistai 8. toukokuuta 2012

Life is a rollercoaster just gotta ride it

Heippa!

Oon hengissä, vaikka sunnuntaina ei ihan näyttäny siltä. Ei näytä kyllä nytkään, oon taas jossain elämää pahemmassa flunssassa mikä ei mun tuurilla tuu parantuu taas viikkoon.

Lauantaina mulla oli tosiaan Angelan läksiäiset mitkä oli ihanat kotipippalot - meillä oli tynnyrillinen olutta + Pimin (Janicen mies) baarikaappi ja mä jaksoin tanssia salsaa vaan viiteen asti aamulla - en ees haluu tietää mite myöhään noi muut tyttöset meni nukkumaan. Soitatin niille kans Justin Bieberiä ja One Directionia, mikä johti lähinnä siihen et mä lauleskelin sanoja ulkoa ja nää seisoo järkyttyneinä olkkarissa. "Siis sä ihan oikeesti tykkäät tästä?"

Mua kyllä harmittaa et rakas Angie lähtee takas Kolumbiaan enkä tiiä millon nään sitä taas, mut tiedämpähän et noi mun sunnuntaiset krapulat toivottavasti vähenee ainakin tällei hetkellisesti. Tiedä taas mitä siitä tulee sit kun palailen heinäkuuks takas Suomeen.... Kun tosiaan joo, mä oon nyt varannu itelleni lennon Suomeen kesäkuun lopuks niin että vietänki sit koko heinäkuun Suomessa ihan vaan lomaillen, tekemättä yhtään mitään järkevää, viettäen todennäkösesti puolet kuusta Helsingissä ja puolet kotona.

Yritän tässä kans päättää kovasti muutanko takas Suomeen vai jäänkö tänne ja tää nyt on vaan hetki hetkeltä enemmän ja enemmän vaikeeta. Toi koulu ois itessään ihan superjuttu, mut mulla on niin hirvee ikävä mun ystäviä etten oikeesti tiedä miten aattelin kestää tätä. Ja sit mulla on vielä mun armas heppaseni, minkä roudaaminen tänne ei ihan hirveesti innosta mua.

Nyt meen ottaa päikkärit. Jos vaikka ois vähän parempi olo niitten jälkeen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti