lauantai 19. toukokuuta 2012

You want to fly, you learn to fall, maybe I will lose it all

En tiedä kuin hyvä idea oli laittaa mut istuu 7 tuntii judohallilla kattoo noita kaikkia lihaksikkaita miehiä. Mä oon tänään nähny niin monet täydellisesti muodostuneet vatsa- ja selkälihakset puhumattakaan niistä takapuolista, jeesus mä en tuu ikinä löytää miestä joka kelpaa noitten jälkeen ellei se oo yks niistä, niinku vaiks Mr. V joka iski tänään mulle silmää normaaliin tapaansa ja juoksenteli ympäriinsä v-aukkosessa valkeessa t-paidassa joka näytti niin hyvältä sen päällä etten saanu silmiäni irti siitä yli tuntiin.
Mä vaan niiiin rakastan kun on tollanen t-paita ja sit se istuu hartioista täydellinen ja sit ku mies on sen mallinen et se kapenee lantioon aika paljon ja sit on mitä kauneimmat selkälihakset ja sit ku se t-paita laskeutuu lanteille just oikein...... En kestä.
Rupeen olee sitä mieltä et mun käsitys siitä millanen miehen pitää olla on vähän vääristyny noitten takia. Mä oon tänää rakastunu vähintään viiskytmiljoonaa kertaa, niinku aina, koska kaikki on niin ihania mulle.


Olin tässä kans mun rakkaassa viikonloppukodissa ja en ois millää halunnu tulla kotiin ja mut on melkein puhuttu skippaa mun kohta tuleva Suomen reissu että pääsisin niihin maailman upeimpiin häihin. Mulla on tosi hankalaa tän kanssa (etnekin kun noihin on aikaa sen kaks viikkoa.....) ja mulla on molempiin vino pino järjestettävää oli miten hyvänsä ja paljon seliteltävää riippuen kumpiin ikinä meenkään. Molemmissa on puolensa ja näin, mutta musta jotenkin tuntuu että tiiän jo mahdollisesti mitä teen.

Mutta joo, noi oli taas sitä mun elämäni rennointa aikaa, N kerto mulle miljoona jännää tarinaa ja me istuttiin kuten aina keittiössä ja mä poltin kahen päivän aikana melkein kolme askia tupakkaa. Te ette ees haluu tietää mitä määriä N polttaa..... Mutta mä olin hyvin onnellinen ja jos muutan takas Suomeen niin N on ehdottomasti jotain mitä tuun ikävöimään ihan hullun lailla.




Oon vaan tällä hetkellä niin sairaalloisen väsyny, en oo aikoihin heränny ilman herätyskelloo saatika menny nukkuu ennen kahtatoista et oisin kerenny nukkuuki jonkin verran. Mun unimäärä yössä on ollu sellaset 5-7h mikä ei vaan toimi kun se on sillä systeemillä et useempi yö 5h ja ehkä sit kerran viikossa se 7h unta. Ei toimi. Oon tällä hetkellä niin väsyny et jos menisin tonne mun sänkyyn oleilee niin nukahtaisin viiden minuutin sisään.

Ja itseasiassa kohta meenkin, vaihan yökkärit päälle, kaivan jostain mun ulkosen kovalevyn esille et saan jotain aivotonta komediaa pyörii ja toivottavasti nukun kympin maissa. En muuten tiedä millon oisin viimeeks ollu yökkäreissä ennen yhtätoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti