sunnuntai 13. toukokuuta 2012

I still turn to you

Heippa!

Meillä täällä on tosiaan äitienpäivää vietetty astetta hienommin - mun hostäidin vanhemmat tuli Etelä-Afrikasta tänne vihdoin muutamaks kuukaudeks ja meillä olikin sit kaikki mun hostäidin siskot ja nuorin veli perheineen täällä syömässä, eli yhteensä sellaset parikyt henkilöö mikä oli tosi mukavaa, tykkään mun hostäidin perheestä ihan hirveesti ja meillä on aina tosi kivaa yhessä.

Tosta kaikesta huolimatta mä soittelin mun lempiäideille vähän ympäri maailmaa ja oon viettänykin tänään sellaset hienoiset pari kolme tuntia puhelimessa..... Soitin eka tottakai omalle äitille. Äiti on mulle tosi rakas ja meistä on viimesen muutaman vuoden aikana tullu melko läheiset. En mä hirveesti elämästäni äitille kerro, varsinkaan kun oon täällä, mutta meillä on aika paljon yhteistä ja vaikka me tapellaankin hyvin usein (jep, jopa tänä aikana kun oon ollu täällä) niin me ollaan silti hyvissä väleissä ja tullaan melko hyvin toimeen ja äiti nyt vaan on äiti. Se on mun tukena aina ja auttaa mua niin paljon ettei mitään rajaa.
Sitten juttelinkin yli tunnin rakkaan N:n kanssa, jonka luona visitoin aina tossa tunnin matkan päässä kun siltä tuntuu. N on ehdottomasti yksi mun elämän tärkeimmistä ihmisistä nykyään ja arvostan N:ää kaikin puolin aivan hirveesti. Se on ollu mulle ihan mahtava tukipilari täällä enkä oikeesti tiedä mitä oisin tehny jos se ei asuis tossa tunnin matkan päässä.
Puhuin myös mun tädin kanssa ja mä vietäkin parin viikon päästä viikonloppuni Frankfurtissa visitoimassa mun enojen perheitä. Mun enon vaimo Bina on ehdottomasti yks ihanimmista ihmisistä joita tiedän ja vaikkei me puhutukaan moneen vuoteen niin kaikki on ihan niinkun oltais nähty vasta eilen. Se rakastaa mua aina niin vilpittömästi ettei mitään rajaa.
Ja vikana mä puhuinkin sit Kian kanssa, mikä oli ehkä mun päivän kohokohta. Kia on ollu mulle ihan maailman rakkain ihminen viimeset 4-5 vuotta joista 4 oon ollu sen vakkari babysitteri ja mä yleensä puhunkin Kian kanssa kaikesta mistä en voi puhua oikeestaan kenenkään muun kanssa. Kialta mä saan myös parhaat neuvot elämään ja se puhuu mulle kovin usein järkeä ja saa mut ajattelee asioita eri kanteilta. Sen kanssa me kans nauretaan ihan hirveesti ja se on ehkä mustahuumorisin ihminen mitä oon tavannu.

Oon aina niin onnellinen siitä että mun elämään on löytyny näin ihania naisia jotka on maailman parhaita äitejä ja hoitaa sitä äidin roolia munkin kohdalla sillon kun mun oma äiti ei oo sitä tekemässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti