maanantai 20. helmikuuta 2012

Anna mulle autosi sun, noi buutsit onko mun, farkkusi voisin pitää

Huh.

Oon melkein selvinny karnevaaleista, paitsi että mulla on edelleen ihan jäätävä olo ja mun kroppa tuntuu siltä et oisin jääny rekan alle. Mulla on aika hatarat mielikuvat asioista, mut jos laitan tälläsen nopeen listan koska mun kondis on edelleen vähän heikko. 
  • Oon tanssinu jumalaisen komeen armypojan kanssa, oikeesti en oo tähän mennessä nähny yhtä komeeta saksalaista
  • Kaikkien tyttöjen mielestä joitten kaa hengasin koko päivän olin tosi COOL ja ehdottomasti maailman paras tyyppi
  • Oon tanssinu kulkueessa ja kaiken aikaa kutakuinkin
  • Oon tanssinu kahen klovnin kanssa ja myöhemmin pussannu toista niistä koska se oli kuulema vastine tupakalle
  • Lentäjä - erittäin komee sellanen - tarjos mulle röökin ja pussasin sitä poskelle
  • Sain bambilta märän pusun poskelle
  • He-man varasti mun ponnarin
  • Käytin maailman surkeinta iskulainia joka toimi "Onko sulla tyttöystävää? Hyvä, oon aina halunnu pussailla Buzz Lightyearin kanssa" mikä siis johti siihen että mä ihan tosissaan pussailin Buzz Lightyearin kanssa
  • Miespuolinen mummo vakuutti mulle että futarit on maailman parhaita miehiä ja pisti mut tunnustelee sen vatsalihaksii
  • Apinan äiti ajo mut kotiin ja kaikki nauro mun humalatilalle puol kaheksalta illalla.
Tänään oon kärsiny just niin kauheesta dagenefteristä kun voi kuvitella ja oon oikeesti ollu välillä niin lähellä oksentamista ettei mitään. Mun kaikkiin lihaksiin koskee, jopa sellasiin minkä olemassaolosta en oo tähän mennessä ees tienny... Voi miksei mulla oo enää 17-vuotiaan dokaamiskondista? Mulla ei ollu aamulla mitään oloja mut siinä kahentoista maissa se iski ja sen jälkeen oon ollu aika kiinnitettynä mun läppäriin. Mä edelleen tärisen näistä oloista.... Onneks mun ei tarvinnu mennä tänään julkisille paikoille, näillä lapsilla kun on lomaa.

Mut joo, mun mielestä karnevaalit on suomalaisten normiperjantai naamiaisasut päällä. Alkoholi vaan on halvempaa eikä mun mielestä porukka ollu niin kännissä ees, mutta toisaalta siinä vaiheessa kun oon humalassa en ees tajua miten humalassa muut on....

Musta ei oo yhtään kuvaa mun Sexy Alice in Wonderland -puvussa ja hyvä niin. Nyt meen nukkuu ja toivon et kykenen huomenna menemään aamusta salille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti