tiistai 7. helmikuuta 2012

Baby it's cold outside

Haha voi sentää, en kestä itteeni enää yhtään.

Jos nyt on jollekin epäselväks jääny niin hengaan ihan luvattoman paljon judohallilla. Luvattoman paljon. Tällä hetkellä 8-10 tuntia viikossa + sunnuntaina kisat erinäisillä halleilla vähän ympäri Hollantia. Mä kulutan suurimman osan ajastani kattomalla treenejä, lukemalla ja juttelemalla muiden vanhempien kanssa (mun lempparit on ehdottomasti kaks sellasta nelikymppistä äiskää joiden huumorintajua ei voi kuvailla millään muulla sanalla kun filthy) ja se aika mitä en sit kuluta näiden parissa kuluu siihen et bongaan komistuksia, esimerkiks mister FH:ta siihen malliin et oon aikalailla perillä aina kyseisten herrojen treeneistä. Mä jaksan välillä epäillä mun omaa mielenterveyttä aika kovasti...

Tänään sit juttelin Ladiesmanin kanssa jonkun aikaa kaikesta yleismaailmallisesta ja se pyys mua kattoo poikien kisoja viikonloppuna kun ne on tässä lähistöllä. Eli siis urheiluhalli täynnä 17-20v lihaksikkaita nuorukaisia? Voitte vaan arvailla oonko menossa vai en...

Nyt haluun kuumaan kylpyyn, palelen taas ihan hulluna. En tajuu tätä pakkasen määrää! -14 astetta aamulla ei oo yhtään Hollantia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti