torstai 23. helmikuuta 2012

I'll make you love me the next time we meet on the sunny side of the street

Mä veikkaan ettei mun postauksissa tulla näkee vieläkään yhtään järkevää kuvaa ennen kun saan mun kameran Suomesta tänne, eli hei ootelkaa kaikki rauhassa sen kuukauden verran......

Mut anyways, mun rakas ystäväiseni Jana, joka asuu sellaset 500 metriä meiltä ja jonka kanssa olin karnevaaleissa suurimman osan päivää tuli käymään ja haha voi sentään, on kivaa et joku muistuttaa et mulla oli vielä kivempaa sunnuntaina kun luulin enkä ilmeisesti ollu ainut joka kärsi jäätävästä darrasta :-D

Sit apparently mulle ollaan järkkäämässä treffejä yhen tosi söpön pojan kanssa jonka kanssa olin tanssinu ja haha oikeesti, oon sen ja sen kavereitten mielestä superhübsch ja hauska. Ilmeisesti mun maailman surkein huumorintaju puree näihin miehiin vähän paremmin kun suomalaisiin... Ja sit se fakta et Janan kaverit on sitä mieltä et oon varmaan coolein tyttö koko planeetalta ja oon automaattisesti kutsuttu kaikkiin bileisiin koska oon hauska? Ihan oikeesti, mä tiedän et Suomessa oon lähinnä kännissä tosi paljon liikaa kaikille paitsi mun tytöille, mut täällä oon superhauskaa ja siistii seuraa? Ah pienet kulttuurierot!

Oon kyllä kans huomannu et täällä tytöt on ihan erityylisiä mitä Suomessa (jos jotain saisin kieltää saksalaisilta niin noi saakelin jakut mitä ne tunkee päälle ihan kaikkialle....) ja ihan erityylisiä mun kanssa, mut ehkä se on ihan hyvä asia vaan.

PERUN PUHEENI vedän täällä atm sellasta lievää paniikkia koska just toi samanen poika lisäs mut facebookissa kaveriks. Mä inhoon lisätä kaveriks ihmisii joiden kaa oon puhunu hyvin vähän ja joiden naaman muistamisessa mulla oli vähän isompia ongelmia, vaikka kuuleman mukaan se on pussannu mua. Hienoo tää mun meno. Kyseisen herra M:n paras kaveri btw tänään tekstas Janalle puol tuntia koska M halus tietää kaikkee olennaista musta, kuten mm. mun koko nimen ja onks se mun mielestä söpö.

Mut tää on taas niitä juttuja etten oikeen voi ees olla respondaamatta tähän koska oon 99% varma et tuun tapaa tän ihmisen uudestaan enkä tarvii sillon mitään selvitystä siitä miks en oo sen kaveri fbookissa... Ehkä nyt oon vaan kiltisti sen kaveri ja kaiken aikaa offlines?

Jep, mä oon sitä mieltä et asiat oli niin paljon helpompia irc-galleriassa ku ei tarvinnu olla oikeesti kenenkään kaveri.

Ja tätä kyllä vähän helpottaa se et se on oikeesti tosi söpö JA HERRANJUMALA MITKÄ KÄSIVARRET. Ehkä mä voin mennä treffeille sen kaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti