sunnuntai 26. helmikuuta 2012

shadow is the only friend i have

Vietän vaihteeks maailman laiskointa sunnuntaita ja kiroon mun läppärin alimpaan helvettiin koska en jostain syystä saa yhteyttä internettiin vaikka mun puhelimella sujuu kaikki ongelmitta. Olin muutenkin suunnitellu vieväni ton mun murusen huoltoon jahka pääsen Suomeen mut tää nyt vaan varmistaa sen, koska tää nyt ei ollu eka kerta. Täällä en uskalla viedä mitään minnekään, en nimittäin rupee säätelee mun läppäriä englanniks tai saksaks.




Oon viettäny mun päivän tiiviisti sängyn pohjalla näitten parissa, nyt tosin vaihdoin Big bang theoryn nelostuottariin. Meillä mun perhe on ollu ulkona koko viikonlopun hoivaamassa puutarhaa kun mä oon nähny parhaakseni pysytellä neljän seinän sisällä. Ens viikolla saatan jopa olla sosiaalinen ja lähtee ulos mun ysinelosten kavereitten kanssa. Mä oon aina yhtä yllättyny miten hyvin tuun niitten kans toimeen, mut ootan kyllä vähän kauhulla sitä päivää kun löydän itteni jonkun mun veljen ikäsen seurasta. Onneks sitä voi ootella vielä melkeen vuoden...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti