perjantai 10. helmikuuta 2012

Can you pay my bills?

Tiiättekö sen jutun kun oot suunnitellu koko viikon shoppailureissua, oot kirjottanu listan mitä sun pitää ostaa ja tuut loppujen lopuks kotiin niin että oot ostanu kaikkee muuta ku mitä ois pitäny?
Mulle kävi tänään ehkä vähän noin... Tai vähän enemmänkin.

Pieni sneak peak mun huoneesta! Mun yöpöydältä löytyy vino pino kirjoja, meikit ja kuva musta ja mun Suomessa majailevasta hepasta. Tota taulua puolestaan rakastan niin paljon et mun hostmama on luvannu sen mulle mukaan kun muutan pois täältä...

Mun suunnitelmissa oli ostaa parit uudet farkut/whatever housut koska mulla on täällä 5 housut joista kahdet on oikeesti käyttökelposet julkisilla paikoilla ja mulla on vähän ongelmaa elää ton määrän kanssa (nimimerkillä kotona Suomessa varmaan 15 paria farkkuja + parit muut housut) ja mä täällä käytän tosi vähän legginsejä koska mulla ei oo yksinkertasesti yläosia niille. Mä kaipaan niin kovasti mun Suomen vaatekaapin sisältöä etten malta oottaa et pääsen roudaa maaliskuussa taas matkalaukullisen kamaa tänne...
Anyway, mulla oli myös suunnitelmissa täyttää mun alusvaatevarastoa, ostaa päiväkirja ja pinboard, ja mä myöskin kuvittelin ostavani uudet kynsienhoitosetin ja hajuveden koska mun vanha on aika finaalissa.

Mun puhelimesta löytyy varmaan 50 tällästä kuvaa, koska jos Lexie saa autossa käsiinsä mun puhelimen niin on ihan varma et sieltä löytyy näitä kuvia about viistoista siltä hetkeltä...
Mä tulin kotiin takin, mekon, kolmen paidan, legginsien ja kahden leffan kanssa. En tosiaankaan tiedä miten tässä kävi näin ja nyt mua lähinä ärsyttää etten osaa noudattaa mun ostoslistaa, mutta toisaalta paikkasin mun varastetun villakangastakin maailman ihanimmalla feikkilampaannahkarotsilla mitä kuolasin jo marraskuussa ja ostin mekon mun veljen ja serkun rippijuhliin... paidoille ja legginseille mulla ei oo yhtään hyvää syytä, tää vaan lähinnä tarkottaa sitä et nyt mulla on taas viistoista miljoonaa hyvää syytä mennä ens viikolla kaupungille ja tyhjentää mun lompakkoa ihan vähän vielä.

Tää on mun koirakaveri Rosa. Toi on rodultaan Rhodesian Richback, mikä on afrikkalainen leijonanmetsästyskoira.

Ja joo leffoista mä kotiutin Crazy, Stupid, Loven ja The Last Songin (saksaks Mit Dir an meiner Seite, missä mun mielestä ei oo mitään järkeä) ja kerkesin jo kattoo CSL:n ja aah se vaan paranee kerta kerralta. Mä oon niin rakastunu Ryan Goslingiin ja sen "It's like you're photoshopped!"-kroppaan et oon ihan sulaa vahaa kun kattelen sitä. Oon edelleen sitä mieltä et herrainliivi ja parransänki tekee miehelle ihmeitä... Tosin Gosling on ihan itessään sen laatunen ihme et mun mielenterveys järkkyy. Enkä varmaan oo eläessäni nauranu yhtä paljon kun CSL:n loppupuolen tappelukohtauksessa...


Mä en tosiaankaan muuten ymmärrä miks jätin mun kameran Suomeen, en ymmärrä mikä syy mulla on ollu siihen! Se ei tosiaankaan oo mikään huippukamera ja ne kuvat lähinnä ärsyttää mua mut se osaa olla tosi kiva ja nyt kun se on korjattu niin mä en tosiaankaan käsitä mitä se tekee kotona. Nää mun kännykällä kuvatut kuvat rupee vähän hermostuttaa mua, etenkin kun joudun muokkaa ne mun puhelimella koska tää netti ei anna mun ladata about yhtään mitään mun koneelle ilman et siinä menee järki ja terveys.

Käytiin ennen lumentuloo perheen 5v pojan kans kävelee metsässä Hollannin korkeimmalle kohalle ja takas... Ei ollu hirveen korkee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti