torstai 8. maaliskuuta 2012

But never in the oven because cats should not be cooked

Heippa!

Mun pitäis varmaan oikeesti nukkuu päikkäreitä tällä hetkellä tai vaihtoehtosesti olla lenkillä mut eeii... Mun aamutreenit peruuntu hajonneen auton takia ja nyt oonki sit koko päivän hostiskän kanssa kotona. Oon superväsyny koska en oo osannu mennä ajoissa nukkumaan tällä viikolla. Oon tänään ekaa kertaa kotona illalla tällä viikolla, oon nimittäin ollu sosiaalinen ja hengaillu mun naapurintyttöjen ja M:n kanssa. Tänään oon illalla kotona mun hostmamin kanssa et voidaan kattoo joku surkee leffa ja juoda paljon viiniä. Viikonloppu kun mulla tulee olee vähän täys (perjantaina Clarinen siskon no-kids-synttärit, lauantaina mä lupasin olla M:n seurana) ja mulla on kieltämättä vähän ikävä mun normaaleja liikaa-viiniä-iltoja.

Täällä paistaa aurinko! Oon ihan rakastunu, täällä nimittäin on satanu vettä taas pari päivää niin toi auringonpaiste on tosi piristävää.



Oon vaan fiilistelly McFlyn kolmee uutta biisiä mitkä ne soitti eilen Keep Calm And Play Louder -tourin ekalla keikalla, ja oon sitä mieltä et Touch The Rain kuulostaa kaikessa country-fiiliksissään niin hyvältä et mun tekee mieli itkee joka kerta kun pistän sen soimaan.



Tätä oon fiilistelly puolestani viimeset pari päivää aika moneen kertaan. Oon rakastunu.



Nyt mä taidan kuitenkin käydä päikkäreille ja kuunnella vähän lisää McFlyta ihan vaan sen takia et ne on edelleen mun ykkösmiehiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti