keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

I'm always looking for something new

Moikka pupuset!

Mun pitäis tällä hetkellä oikeesti pakata mut oon lohduttautunu sillä et mulla on vielä huomisaamu aikaa pakkailla mun Suomen reissuu varten. Tosin oon ollu reipas ja oon oikeestaan pakannu melkeen kaiken, mun pitäis vielä vaan järkkäillä mun kässärit ja pohtia mitä kenkiä mulla on Suomessa ja mitä tuun tarvii ens viikonloppuna Saksassa. Oon todennu et mun käsimatkatavarat tulee varmaan painamaan enemmän kun mun matkalaukku, koska otan kuitenkin mun läppärin mukaan ja mua tällä hetkellä ihan vähän ärsyttää se et mun lämppäri ei mahdu mun ihanaan ja kauniiseen laukkuun vaan roudaan jälleen kerran tollasta petrolinsinistä hirvitystä messissä.

Kuva210

Mä siis tosiaan suuntaan huomenna iltapäivästä junalla ekaks Düsseldorfiin mun hostmaman siskon luokse, mistä jatkan sit matkaa perjantaiaamuna lentokentälle. Mun lento lähtee aikasin, joten mun pitää olla laittoman aikasin lentokentällä. Just tässä googlettelen et josko vaikka lentokentällä ois Starbucks et voisin nauttii Chai Tea Latten ja suklaakeksin ootellessa. Mä rakastan lentokentällä hengailua tosi paljon, musta se on vaan jotenkin tosi ihanaa katella kaikkia niitä ihmisiä jotka on kaikki lentämässä kuka ties minne!

Kuva215

Mä sain tollasen punasen silkkipaperisen sydämen eilen yhdeltä mun judokavereista. Se majailee nyt mun puhelimen suojakuoren ja puhelimen välissä! Ihania naisia mun täytyy myöntää.

Mä oon jo tänään puhunu yli tunnin puhelimessa kaikkea turhaa. Soitin mun äidille perjantain aikataulutuksesta, sen jälkeen mun tädille ens viikonlopun aikataulutuksesta, minkä jälkeen puhuin 40min puhelimessa mun viikonlopputädin kanssa ja meinasin hajottaa pääni sen analysoidessa mun vanhempien avioeroa taas vaihteeks. Saatiin jopa järkättyä yhteinen viikonloppu - jep, yli kuukauden päähän. Ei sillä, oon oikeesti tosi kiireinen seuraavan reilun kuukauden ajan, lukuunottamatta yhtä viikonloppua sen jälkeen kun tuun takas tänne kotiin minkä oon vannonu viettäväni iisisti mun perheen ja kavereitten kanssa täällä.

Loppuun linkasen yhen surkeen kuvan musta viime perjantailta. Rakastin noita enkelikiharoita! Mun pitäis ehdottomasti kihartaa mun tukka useemmin.

minäknsynttärit

Nyt oon reipas tyttö, teen pikameikin ja lähen ajelee lapsia ympäriinsä. Ciao, mä en muuten tiedä kuuluukohan musta edes ennen Suomea! Ehkä mä päivittelen Ddorfista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti