perjantai 9. maaliskuuta 2012

I can feel it coming in the air tonight

Hihii moikka! Tälläset terkut tänään!

metsä4

Mä oon tänään ollu koko päivän kotosalla mun perheen 5v pojan C:n kanssa ja meillä on ollu tosi kiva päivä! Ollaan käyty ulkoilemassa tässä meidän lähellä olevassa metsässä melkeen kaks tuntia, otettiin hirveesti kuvia, juoksenneltiin ympäriinsä ja seliteltiin kaiken maailman tarinoita muurahaisista, noidista ja hiiristä. Huippuhauskaa!

metsä3

Käytiin sen jälkeen kaupassa, syötiin lounasta ja nyt meen laittaa ton pikkusen nukkuu vähäks aikaa et pääsen ite sauhuttelemaan ja sen jälkeen myös nukkuu! Oon ihan poikki, toi metsikkö on kaikessa kauneudessaan nimittäin supermäkinen ja ollaan juoksenneltu sen verran että vähemmästäkin vois olla väsyny.

metsä5-horz

Rakastan tota metsää niin paljon, toi on ihana satumetsä enkä malta oottaa et lehdet kasvaa puihin ja sit toi on vielä ihanampi paikka! Tuolta löytyy aina pieniä peltoja, pieni puro, kauniita ihania taloja pienten hiekkateiden päistä, sinne ei kuulu autojen äänet vaan siellä kuulee lintujen laulua ja pöllöjen huhuilua ja veden liplatusta ja vaikka mitä, niin ihana paikka!

metsä

Ja vannon mun Hunterin kumppareiden nimeen. Mä en enää ikinä tuu ostaa muun merkkisiä kumppareita, noi on vaan ihan ykköset jalassa ja täysin city-kelposet. Mä vähän himoitsen tollasia vihreitä ja kiiltävän mustia!

Nyt meen kyl kiltisti ottaa päikkärit, oon superväsy ja mun pitää illalla suunnata mun hostmaman seurana sen ihanan siskon no-kids-synttäreille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti