torstai 15. maaliskuuta 2012

Every street you walk on I leave tear stains behind

Moikkaa!!

Oon selvinny Düsseldorffiin. Mua ei tällä hetkellä yhtään huvita tulla Suomeen, täällä oli tänään niin kaunis kevätpäivä ja NIIIN lämmin, istuin tunnin pihalla teekupposen kanssa tupakoiden ja aah ihana aurinko. Mä oikeesti ootan et kevät pääsee täällä suunnilla vauhtiin! Ja oon kans rakastunu Düsseldorffiin, tää on tosi ihana paikka. Oon tällä hetkellä mun hostäidin siskon, Evan luona ja tää sen asunto on NIIIIN kaunis, mäkin haluun tälläsen. 6 huonetta, ihana tunnelmallinen kellarikeittiö, kaks kylppäriä (toinen tosin remontin alla) ja huoneet on ihanan korkeita ja isoja ja ihan Düsseldorffin keskustassa.

Meinasin jo tulla aamulla jauhaa tosta säästä, mutta päädyin sit pakkaamaan loppuun... Mulla oli ihana junamatka tänne, tapasin juna-asemalla tosi mukavan miekkosen jonka kanssa juttelin ekan tunnin ennen kun sen piti hypätä junasta pois (mä en kyllä ees tiedä sen nimeä....) mut oli ihanaa saada juttuseuraa, etenkin kun kyseinen herra tuns pari suomalaista ja ties aika paljon Suomesta :) Musta on aina ihana jutella Suomesta jonkun kanssa joka ei kysy multa onks Helsingin ulkopuolella sähköö ja juoksevaa vettä. Mun loppumatkaa viihdyttikin sit ihana nuoren Michael Jacksonin näkönen mies, joka soitti kitaraa ja selitti jollekin randomille ihan innoissaan miten se haluu saada levytyssopparin ja lauleskeli vähän väliin. Olin aika rakastunu.

Oon nyt kyllä melko väsyny mut pääsen nukkuu vasta kuka ties millon, mulla nimittäin ei oo vielä sänkyä ja mun pitää repii itteni ylös kuuden maissa. Menin kyllä aikasin eilen nukkuu vaikka kävinkin näkee M:ää mut mun hostmama oli jo nukkuu kun pääsin kotiin niin jätin viinin juonnin välistä

Nyt ootan et saan sängyn ja pääsen nukkuu. Oon tosi väsyny ja mun pitää huomenna jaksaa istuu lentokoneessa... Not so excited.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti