sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

If I could then I would but I can't so I shan't

Superlaiskat ja väsyneet terkut!

Mulla ei oo tähän postaukseen yhtään kuvaa, tai ehkä ois mut mä en jaksa hakee mun puhelinta alakerrasta...

Mä oon ihan tööt. Olin ensinnäkin perjantaina mun hostmaman siskon synttäreillä, jossa join jo sen verran että olin ihan töttöröö kun tultiin kotiin puol kaks, mut sehän ei estäny mun hostmamaa roudaamaan mua talliin kaheks ja puoleks tunniks tuhoamaan pari viinipulloa ja polttamaan tupakkaa. Yeah, näin meillä, selviydyin sänkyyn neljän maissa aamulla ja sit mulla olikin lauantaina sen sortin dagenefter päällä et ei mitään, se häippäs vasta joskus illalla kympin aikaan....

Nyt mä tulin tossa tunti sit kotiin, olin koko eilisen illan ja tän päivän M:n kanssa. Me kävästiin eilen hengaa sen parhaan kaverin ja sen parhaan kaverin tyttöystävän kaa illalla, joka siis on itseasiassa mun naapurintyttö. Syötiin pizzat ja katottiin Naapurintytön kanssa vähän turhan huvittuneina kun pojat veti kalsarikännit. Me selvittiin kotosalle yheksän maissa illalla ja meidän piti lähtee baariin mut M laskuhumalassa ja mä mun surkeilla unilla jäätiin himaan kattoo telkkaria (siis ihan oikeesti, oon ihan hurahtanu kattoo saksalaista telkkarii kun kaikki on dubattu!) ja mä nukuin elämäni surkeimmat yöunet. Rupeen vähän kyllä pelkäämään itteeni, eka ilta varmaan taas kahteen kuukauteen etten juonu paria kolmea lasia viiniä ennen nukkumaanmenoa ja mä nukuin koko yön sellasissa tunnin pätkissä joissa olin aina välissä puol tuntia hereillä ja valvotin M:ää siinä samalla kun pyörin ympäriinsä. Lisäks mulla oli niin hirvee olo koko päivän, ihan kun ois ollu joku vuosisadan krapula.... Että tervetuloo alkoholismi! Yritän tässä keksii millä tekosyyllä voin vetää Suomessa himassa punkkua iltasin.

Me herättiin tänä aamulla ennen 7, siis ihan oikeesti mä en herää noin aikasin ees arkisin... No, me vietettiin superlaiska aamu sen sängyn pohjalla katellen telkkarii ennen kun se paimens mut suihkuun koska näytin niin kamalalta. Me myös jopa jaksettiin raahautua M:n kaverin Johnnyn kans Mäkkäriin aamupalalle (mä btw oon nyt ihan rakastunu niihin juustokinkkucroissantteihin) ja törmättiin samalla M:n siskopuoleen ja mentiinkin sit tervehtii M:n isää, joka osottautu mitä herttasimmaks mieheks ja sen "uus" vaimo on kans aivan superihana. Päädyttiin siitä vielä sit pelailee futista (mä tosin istuin kentän laidalla futisvaimoilemassa... mä en edelleenkään osaa pelata!) minkä jälkeen siirryttiin Johnnyn kans M:n luo missä mä istuskelinkin sit iltaan asti M:n kainalossa kattomassa rugbyleffoja. Oooh sitä lihasten määrää telkkarin ruudulla!

Mua ei ois yhtään huvittanu tulla kotiin M:n kainalosta laiskottelemasta, etenkin kun tiedän et tässä vierähtää reilu pari viikkoa ettei mulla oo mitenkään liiemmin aikaa saatika mahdollisuutta istuu sen kainalossa koko päivää. Jep, oon edelleen ihan smitten ja ehkä vähän enemmän kun viimeeks. Ootan edelleen ihan vähän et se jääkuningatar loikkais jostain esiin mut ehei, mua vaan hymyilyttää kun M kutsuu mua süßieks tai mausieks (nimimerkillä mun viime kesän heilaahan mä kielsin kutsumasta millään ällötyksillä koska mua rupes aina oksettamaan... tosin tää ei estäny mua kutsumasta mun kaikkia kavereita murusiks ja rakkaiks). Vedän ton sen piikkiin et saksaks kaikki kuulostaa vaan paremmalta.

Nyt tosin hajotan päätäni täällä M:n suhteen koska oon ehkä unohtanu mainita sille mun lievistä sitoutumisongelmista. Mä ehkä selvitän tän kiltisti ja meen sit juomaan pään täyteen viiniä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti