perjantai 30. maaliskuuta 2012

I can take you to places you've never been befo

Jep. Oon takas Saksassa.

IMG_1249


Mun Suomen reissu oli superihana ja mä ehkä jaksan kirjottaa siitä viikonloppuna. Mulla oli tosi ihana reissu mihin sisälty mm. ihan liikaa alkoholia niin monen supertytön kaa, mun ihanan supersöpön pikkuveljen rippijuhlat, paljon hengailua mun BFF:n kaa, kaljottelua mun ihanan kaverin kanssa terassilla (yeah, meitsi on avannu terassikauden!!), leffailuu ja myöhäislounastamista/aikaisillallistamista mun ihanan rakkaan ystävän kanssa josta tulee toivottavasti tulevaisuudessa mun kämppis, hengailuu mun supersöpöjen ja -ihanien poitsujen ja tytsyjen kaa, ihanaa hengailua vaikka jos kenen kanssa ihan loputtomiin asti, 1D:n ja Bieberin laulamista duettona mun ihanan Sallan kanssa, överisyömistä, paljon roskaruokaa ja niin hämäriä öitä ettei mitään. Mua ja ketään mun tyttökavereista ei pitäs päästää julkisille paikoille sen jälkeen kun ollaan nautittu alkoholia. Joo ja sain mä uuden kaverin, Georgin!! Kiitos tän mun uuden tuttavuuden mulla on vähän ongelmia mun selän kanssa mut kato tätä tapahtuu kun on alkoholin vaikutuksen alasena.... Mua lähinnä naurattaa edelleen ihan hulluna :D

IMG_1373


Mä oon nyt aika varma et oon palaamas Suomeen vaikka inhoonkin ko. maata aika hardcorena aina sillon kun ei oo kesä. Mut mulla on vaan niin ihania ihmisiä Suomessa ja tiedän et vaikka nyt sain tässä yks päivä mun eräältä kaverilta hienon "mut kai tajuut et nekin alottaa oman elämänsä Suomessa eikä niillä oo niin aikaa sulle" niin mä en oikeesti jaksa uskoo et ihmiset jotka on edelleen mun kanssa ystäviä vaikka me ei oltais nähty yli vuoteen hylkäis mut tosta vaan kun muuttaisin Suomeen. Mä oon myös vakuuttunu nyt pitkästä aikaa et suomalaiset pojat on ihan supersöpöjä ja -herttasia, siinä missä joo saksalaiset ja hollantilaiset on karismaattisia ja charmikkaita. Oon vaan ihan heikkona siihen söpöyden määrään mitä näin Helsingissä!

IMG_1338


Mun päivät Frankfurtissa oli kans aivan ihania ja tulinkin sit päivän myöhässä kotiin mikä oli oikeestaan tosi hyvä juttu. Sain vähän nukuttua ja rentouduttua, mikä tosin meni vähän hukkaan siinä vaiheessa kun M päätti pistää douchebag-vaihteensa päälle. Me ei oikeen tällä hetkellä olla mitenkään lämpimissä väleissä ja mä oon vaan onnellinen et pääsin siitä näin aikasin eroon ja voin taas keskittyä piirittämään puolta meidän judohallin miehistä.... Oon muuten jo ihan fiiliksissä, meillä on kesäkuussa koko judoklubin BBQ-bileet juhannuksen tienoilla!! Ja huomiseks oon sopinu treffit yhen toisen aupairin kaa. Oon jopa vähän innoissani, vaikka tää tosin tarkottaa sitä et mun pitää osata suunnistaa itekseni Nijmegenissä....

IMG_1312


Ja oon jo vähän innoissani kans koska ens viikolla on taas future husband päivä ja enää kaks viikkoa niin saan mun BFF:n tänne ja kaks ja puol viikkoo niin pääsen Lontooseen!

JA NYT OON RAKASTUNU KOSKA;

POLICE_adventure

2 kommenttia: