lauantai 3. maaliskuuta 2012

There is the type of date you can’t wait to keep and the type of date you both know you’ll never keep

Ette muuten usko kenen kanssa mulla on tänään treffit :--D no mister M:n kanssa tottakai!

Me juteltiin tossa eilen ja se pyys mut leffaan ja nyt ollaan sen jälkeen menossa jonnekin bileisiin sen kavereitten kanssa ja mä aion kiltisti olla autolla. Mua jo vähän hirvittää toi jälkimmäinen osio ja oikeestaan mua huvittaa ihan hirveesti et ollaan ees menossa... Mut eiköhän mulla tuu olemaan ihan hauskaa. Voin jo kuvitella sen hengailevan ilman paitaa himassa kun meen noutaa sen ja tekevän klassisen haukottelu-käsi-hartioille-liikeen leffassa, ihan vaan sen takia et voin kuolla nauruun jonkun toimintaleffan traagisessa kohdassa. Jep, tää mun romanttisuus on ihan päätä huimaavaa!

Nää uutiset oli vähän masentavia Lexielle joka on kaavaillu parittavansa mut huomenna Mr. V:n kanssa, mutta oon jo aikalailla mieltäny M:n mun tulevaks parhaaks poikakaveriks ja lemppaan ihan kenet vaan jos päädyn mr. V:n kaa treffeille ikinä koskaan.

Mun täytyy oikeesti myöntää et M:n flirtti saa mut vaan hajoilemaan niin pahasti et herranjumala toivottavasti poikaparka kestää mua tänään... Ehkä se osottautuukin ihan kivaks pojaks. Ainakin toivottavasti, ettei mun tarvii hätätekstailla Hannalle jostain baarin vessasta.

Ja oon muuten löytäny M:n toteemieläimen. Meidän takapihalta bongasin tälläsen!


Oon muuten lukenu tänään koko päivän I ♥ Sex and the City tumblria ja se on ihan paras. Mulla tuli hirveen nostalgiset fiilikset ja seuraavasta palkasta mä saatan tilata Sinkkuelämää-sarjan kokonaisuudessaan. Mä nimittäin katoin seiska- ja kasiluokalla niin paljon Sinkkiksiä ettei mitään ja se on edelleen aivan superrakas sarja mulle. Täynnä elämänviisauksia!

Nyt meikkaan ja keksin jotain järkevää vaatetta noille meidän treffeille. Mun Vagabondin lempikorot (joista mun on pakko ostaa uus pari! noi on niin kuolleet), farkut ja joku casual yläosa. Jestas miten vaikeeta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti