sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Hellou!

Mulla on ollu nyt pari tosi kivaa päivää ja oon kyllä ihan fiiliksissä taas elämästä. Vaihteeks.

Mä olin eilen treffailee yhtä kolumbialaista aupairii Nijmegenissä ja oon enemmän tai vähemmän rakastunu.

Ekaks, Angelita on maailman ihanin ja sulosin tyttö (no okei nuori nainen, se on mua 4 vuotta vanhempi!!) jolla on maailman kauneimmat ruskeet silmät, täydelliset hampaat, pienet pienet sirot kädet ja se nyt on ylipäätään niin pieni ja sulonen etten kestä. Ja sillä on i-ha-na aksentti! Me höpöteltiin eilen sellaset 7 tuntii yhtä soittoa ja juttua meillä ois riittäny vaikka miten pitkään, mulla on pahanmoinen girl crush päällä.  Meillä klikkas samantien ja harvoin kyllä oikeesti oon tykästyny johonkin tyttöön noin nopeesti. Meillä on jo vaikka mitä suunnitelmia tälle ajalle kun se on vielä täällä, ollaan mm. menossa Queens Daynä Amsterdamiin ja se on niin esittelemässä mua sen kolumbialaisille miesystäville jotka saa kuulema luvan opettaa mulle salsaa. Ja Angelita on just niitä egoa buustaavia kavereita, jonka mielestä joka toinen hollantilainen mies kattelee mua sillä silmällä.

Tokaks, mä oon jotenki ihan hurahtanu tohon Hollannin puoleen Oon ollu nyt täällä kuitenkin 5kk ja sit eilen olin Nijmegenissä ja mä vaan rakastuin niin kovaa. Nijmegenin keskusta on aivan äärettömän ihana ja siellä on tosi paljon kaikkia ihania kahviloita ja ravintoloita ja pubeja ja niiiiin paljon komeita ja ihanan ystävällisiä miehiä että mä oon ihan heikkona.

Kolmanneks, mä olin tänään Lexien judokisoissa ja näin pitkästä aikaa yhtä mun lempparicoacheista meidän salilta ja tottakai se oli ihana oma flirtti ittensä. Lisäks oon päättäny taas et mä niiiiin tuun edistyy mr. V:n suhteen ennen treenien kesätaukoo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti