keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

You're my cryptonite, you keep making me weak

Moikka!

Voin jo nyt sanoo ettei mulla oo mitään asiaa. Oon vaan taas nyt niissä fiiliksissä et mun elämä on vaan niiiin ihanaa ettei mitään! Lauantaina meen Angelitan luo illallistamaan sen kavereiden kanssa, ens viikolla saan jo mun parhaan ystävän tänne ja tähän aikaan kahen viikon päästä oonkin jo Lontoossa! Sen jälkeen onkin sit mun lomaviikonloppu mun äidin ystävän luona, mistä jatkankin sit Queen's Day juhlintoihin Amsterdamiin, ja sieltä takas tullessa onkin jo sit seuraavana viikonloppuna Angelitan läksiäiset ja sit toukokuussa mulla on suunnitelmissa reissu Frankfurtiin sukulaisten luo, sit kohta onkin jo kesäkuun alku millon pääsen Suomeen viideks päiväks ja sit nyt oon puhunu mun hostäidin kanssa et menisin melkolailla koko heinäkuuks Suomeen mistä oon jo nyt niin innoissani etten kestä! Sit elokuussa mun Saksan suvulla onkin sukujuhlat mistä oon tosi innoissani.

En oo nyt yhtään varma siitä miten mun tulevaisuus on syyskuusta eteenpäin, riippuen siitä hyväksytään mut kouluun Hollannissa vai ei (mä avaan tätä aihetta joskus enemmän) ja haluunko mä nyt ylipäätään jäädä tänne vai en (tää nähdään sen jälkeen kun tuun Suomesta takas tänne, riippuen siitä miten hirveenä onnistun aiheuttaa draamaa sen kuukauden aikana Suomessa mitä oon kesällä siellä....) mut sen näkee sit. Mä oon jo vähän suunitellu et jos en pääse kouluun lähen Etelä-Afrikkaan hetkeks syksyllä.

Nyt heitän pari mun kuunnelluinta biisiä viimesiltä päiviltä! Jeah, mä oon edelleen rakastunu Darren Crissiin (ja Matt Bomer on kuumin tv-veli ikinä!) ja mä edelleen rakastan Tyler Wardin covereita (ja KÄSIVARSIA) superisti. Mä oisin laittanu tähän kans I-HA-NAN Justin Bieberin uuden biisin nimeltä Boyfriend, One Directionin akustisen version niiden One thing -biisistä ja Jason Mrazin Freedom Songin mut koska asun Saksassa en pysty näkee yhtäkään näistä videoista. Tuun niin itkee verta kun Justinin Boyfriend-musavideo tulee ulos enkä pysty kattoo sitä.





Oon tässä muuten kattonu Gleen ykköstuottaria ja oon niin rakastunu Jesse St. Jamesiin/Jonathan Groffiin ettei mitään rajaa. Siis oonhan mä aina ollu ihan heikkona siihen mut jotain rajaa, mä oon ihan heikkona joka kerta kun se tulee ruutuun. Mun pitää niin ostaa Gleen kakkostuottari koska ahh kakkostuottarilla Jesse on niin ihana ettei mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti