lauantai 7. huhtikuuta 2012

Steal some cover share some skin

Tää on niin mun tuuria.

Oon koko viikon iloinnu et jee lauantaina pääsen illallistaa kavereitten kaa ja jee ihanaa ihmisten ilmoille ja uusia ihmisiä - oon muistuttanu lähinnä koiranpentua sillon kun mami tulee kotiin.

Arvatkaa kaks kertaa iskikö muhun eilen illalla seiskan aikaan joku maailman kamalin flunssa joka vaan tuntuu pahenevan koko ajan. Mä aivastelen, mun nenä vuotaa kun Niagara, mua koskee joka paikkaan ja mulla on joku jäätävin päänsärky jota pidän ees jonkun sortin kestettävän tasolla 600mg Buranan voimin. Nää mun parhaat kaverit (aka Iittalan HEL2012-muki ja nenäliinat) auttaa kans vähäsen.

bff2


bff


Mä tässä yritän pohtia jaksanko/kehtaanko mennä illallistaa tässä kunnossa. Muuten ehkä kehtaisin, mut tää mun nenän vuotaminen on ihan holtitonta. Toisaalta, mä kävin suihkussa ja pesin hiukset, mikä on multa mitalin arvoinen suoritus sillon kun oon kipeenä....

Katottiin eilen muuten kaks ekaa jaksoo Game Of Thronesista ja mä oon ihan rakastunu. Mun piti ruveta kattoo tota sillon kun se alko ja mun nyt on pitäny alottaa sen kattominen tässä kaiken aikaa, mut se oli vähän vaativaa noitten muun about 10 tv-sarjan rinnalla. Nyt sit mun hostäidin sisko oli ostanu ekan kauden ja ruvettiin eilen kattoo sitä ja se on ihan huippu! Mä tykkään HBO:n sarjoista muutenkin ja Game of Thronesissa on mun mielestä tosi paljon HBO:lle tyypillisiä juttuja, mut tää on mun mielestä parempi kun True Blood.

Katotaan saanko itteni kerättyä tästä. Mä en haluais jättää tätä illallista väliin mut se nyt vaan edellyttäis multa ensinnäkin siistien vaatteitten päälle pukemista, autolla ajoa, kauppareissua ja sit mun pitäs jaksaa olla vielä hurmaava ja kiva.... Katotaan. Mua kyllä oikeesti vähän houkuttelis kans toi GOT:n jatkaminen ja oma sänky. Tosin toi mun dinneri ois sen verran aikaseen et oisin varmasti jo ysin aikaan kotona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti