tiistai 10. huhtikuuta 2012

Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen listen, tell me you don't want my kiss

Mä kerkesin kirjottaa pitkän postauksen mut tottakai blogger päätti hävittää sen jonnekkin bittiavaruuteen (kirjotin jo eka brittiavaruuteen, mulla vissiin oo ollu mitään muuta kun lontoo ja brittimiehet koko päivän päässä....)

Oon tosiaan edelleen aivan jäätävän hirveessä flunssassa, yskin kaiken aikaa ja mulla on vähän dingdongolo mutta kyllä tää on jo parempi kun esim. sunnuntaina millon mulla oli krapula ja sit vielä tää superflunssa päälle, pisti mut lähinnä toivoo pikasta kuolemaa.

Mulla oli superkiva lauantai-ilta parin muun aupairin ja yhen muuten vaan ihanan meksikolaisnaisen kanssa. Meillä oli tosi hauskaa, juotiin ihan liikaa viiniä ja syötiin ihan liian hyvin ja naurettiin niin paljon et mulla oli oikeesti vatsalihakset ihan hävyttömän kipeenä sunnuntaina. Oon myös saattanu avautua joskus muutaman viinilasillisen jälkeen siitä miten paljon rakastan miehiä ja noi on kaikki nauranu ittensä kuoliaaks...

Oon innostunu tässä kipeillessäni lukee taas ihan hulluna fanfictionii ja oon onnistunu hukuttaa itteni One Direction -slashiin siihen malliin et mä oon itekin innostunu kirjottaa ja oon ihan hullun intona tästä. Mä kirjotin eilen melkeen 4000 sanaa ja tänään oon kerenny lisää jo 1000 sanaa ja suunnittelen kirjottelevani illalla vielä pari tuntia koska haluun saada ton valmiiks.

Oon muutenkin ollu vähän hullun intona One Directionista, tää mun rakkaus niita kohtaan vaan kasvaa kaiken aikaa. Mä tosiaan oon seurannu niitten menestystä jo ihan sieltä Xfactorin Judge's housesta lähtien ja mulla on aina ajoittain niin hirveitä ylpee mama -fiiliksiä ettei mitään.

Tosin ne äidilliset fiilikset katoo hyvin nopeesti ja vaihtuu toisenlaisiin, vähän eritavalla lämpimiin fiiliksiin kun kattelee tälläsii kuvia....

idshirtless


harry1Dshirtless


HarryTowel


Yep, mikään vaan ei tunnu olevan parempi juttu kun puolialaston, lihaksikas mies. Siis ihan oikeesti, mitkä noi Harryn V-lihakset on?! (mulla ei oo hajuakaan mikskä niitä oikeesti kutsutaan mut kun kattoo noita kuvia niin KETÄ KIINNOSTAA?!!)

Mä jätän teidät näihin tunnelmiin ja katon vielä kerran iCarlyn One Direction-jakson. Ihan vaan noitten söpöläisten takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti