torstai 5. huhtikuuta 2012

I could be a gentleman, anything you want

Mä veikkaan et toi on mun kolmas Justin Bieberin Boyfriend-biisin lyriikoista lainattu otsikko. Noup, mä en oo suunnitellu ikinä luopuvani mun rakkaudesta Biebsiin, se on vaan ihan liian söpö tän puumanaisen makuun.

Mulle ei kuulu mitään muuta jännää kun elämän fiilistelyy. Mun soittolistalla on tällä hetkellä vissiin 10 biisiä ja on ollu varmaan viimeset kaks viikkoo enkä oo aatellu vieläkää vaihtaa, musiikki on vaa vähän liian hyvää at the moment.
 
Mä tein tänään tuhojani kun päätin käydä aamusten salitreenien jälkeen tossa meidän kylän kosmetiikkakaupassa ja ainokaisessa halppisvaatekaupassa. Toi kosmetiikkaputiikki on niin petollinen, mä vaan aina onnistun kiikuttaa sieltä tavaraa ulos vaikka kuinka paljon, mut sillä on jotain tekemistä kyllä sen kanssa et täällä on kaikki niin paljon halvempaa ja valikoimaa enemmän. Mä tänään erehdyin pysähtyy hajuvesihyllyn eteen ja hieraisin pariin kertaan silmiäni kun Puman Flowing-hajuvesi oli 8,95€. Suomessa päälle parikymppiä? Tsekkasin tota lähinnä sen takia et mun BFF käyttää tota tai ainakin käytti vielä lukiossa, mä lämpenin tänään enemmän Adidaksen bodyspraylle (jolla oli hintaa kai 5,99€?) ja söpölle pinkille kynsilakalle!

nails
No se söpö kynsilakka ja mun hurmaavan meikitön naama!


Ja sit mä erehdyin siihen saakelin vaatekauppaan mikä pursuili ihania värejä ja mä onnistuin täyttää vaatekaappiini parilla ihanan pirteellä t-paidalla, uusilla collegehousuilla ja niillä saakelin leveelahkeisilla farkuilla, ja näillä en tarkota niitä koko jalasta leveitä farkkuja vaan niitä saakelin ysärifarkkuja mitkä on tiukat reisistä. Me sanottiin niitä trumpettifarkuiks ala-asteella... Mut mä vaan niin nään ne kesällä mun Havaianaksen flipfloppien ja löysän topin kaverina! En kyllä ikinä varmaan tuu käyttää niitä mun Helsingin supertyttöjen eessä, ne varmaan sais slaagin.

Nyt mä vaan lähinnä ootan et meidän talo täyttyy, mun hostäidin sisko on tulossa miehensä ja kolmen poikansa kanssa tänne, Lexien kaveri on jo täällä ja viikonlopun aikana mun hostäidin naurettavan komeen pikkuveljen pitäs kans ilmestyy tänne ihanan tyttöystävänsä kanssa! Toi pikkuveli on niin naurettavan komee et viimeeks kun näin sen, se ilmesty judokisoihin, mä katoin sitä nopeesti ja totesin itekseni et vitsi toi näyttää tosi tutulta, ihan ku jostain leffasta - ennen kun tajusin kuka se on.

Mulla oli kans tänään suunnitelmissa siivota mun huone, joka on edelleen ihan räjähdyksen jäljiltä koska mä en oo vieläkää varsinaisesti purkanu tota mun matkalaukkua Suomen jäljiltä. Oon kyllä tyhjentäny sen lattialle ja heittäny sinne millon mitäkin kerran käytettyjä vaatteita kun en oo jaksanu taitella niitä kaappiin... Ihanaa.

clothes2
Just niitä päiviä kun laitoin kaikki lempipaidat päälle samaan aikaan ja jalassa mulla on mukavuusfarkut = yhtä kokoo liian isot.


Oon ollu koko päivän ihan perjantaifiiliksissä ja kerkesin jo riemuita et huomenna nään taas Angelitaa mut sit tajusinkin et on torstai ja masennuin ihan vähän. Mut nopeesti toi hassunhauska perjantai menee, ja tänään saan sitäpaitsi taas juoda viiniä! Oon hei ollu sunnuntaista asti juomatta viiniä, koska oon päättäny etten juo arkisin, mutta viikonloppuisin ja lomilla saan! Tsekatkaa tätä selkärankaa.

Ja haaveilkaa vaan niistä laadukkaista kuvista, niitä saatte seuraavan kerran Lontoon jälkeen kun mun järkkärit omistavat kaverit on valokuvannu tätä linssiludee ees vähän. 

2 kommenttia:

  1. Oot aina yhtä ihana sophie ! Mä kyllä haluun nähdä sun housut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos muru! mä ehkä lahjon jonkun ottamaan kuvat niistä, tai sit otan ne uhkarohkeesti mukaan lontooseen....

      Poista