lauantai 28. huhtikuuta 2012

I wanna stay up all night

Hollaaaa!

Mä lähen ihan just illastaa mun kaverin Angelan kanssa vaihteeks ja me lähetään kans tutkimaan Nijmegenin yöelämää. Mua vähän huolestuttaa tää reissu, koska me ollaan varattu kaks 0,7l pulloa vodkaa (mä niin toivon ettei ees avata toista) ja mun pitäis huomenna ajaa 60km Zutpheniin ja 60km takas illalla.... Ehh. Mä niin rakastan näitä mun kuningasideoita!

Mut oon oikeesti tosi innoissani, Angelan kanssa on aina ihan älyttömän hauskaa ja me ollaan kaksistaan niin aivottomia et tekee hyvää varsinkin kun noista mun tytöistä on vähän vierotusoireita. Angela on ihan mahtava, se on niiiin mun kanssa samalla linjoilla miehistä ja se buustaa mun egoa kaiken aikaa ("Sophie toi mies hymyili sulle, toi mies tuijottaa sua, näitsä miten toi iski silmää sulle") ja me nauretaan ihan koko ajan. Lisäks Angela laittaa mulle parhaillaan jotain hyvää ruokaa, mikä tekee tästä vaan paremman jutun.

Huomiseen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti